بیمه PS4، بیمه XBOX، بیمه موبایل، تبلت، لپ تاپ، کنسول بازی و ساعت هوشمند

  • صفحه اصلی
  • بیمه PS4
  • بیمه PS4، بیمه XBOX، بیمه موبایل، تبلت، لپ تاپ، کنسول بازی و ساعت هوشمند
بیمه پلی استیشن 4

کنسول های بازی یکی از پرطرفدارترین دستگاه هایی هستند که این روزها خریداری می شوند. تعداد خریداران این دستگاه ها که نه تنها در میان نوجوانان، بلکه در بزرگسالان نیز هستند، روز به روز در حال افزایش است. PS4، XBOX، رایانه رومیزی All in One، تجهیزات الکترونیکی، ساعت هوشمند، تبلت و موبایل از جمله دستگاه های دیجیتالی هستند که می توانند بیمه شوند. شرکت های بیمه پارسیان، بیمه معلم و بیمه سامان پوشش های بیمه ای برای دستگاه های دیجیتالی  PS4، XBOX، رایانه رومیزی All in One، تجهیزات الکترونیکی، ساعت هوشمند، تبلت و موبایل تحت عنوان «بیمه من ۲۴» ارائه می دهند.

بیمه PS4 و بیمه XBOX

«بیمه من ۲۴» کامل ترین سرویس ارائه دهنده بیمه PS4، بیمه XBOX، بیمه موبایل، تبلت، لپ تاپ، کنسول بازی و ساعت هوشمند با پشتیبانی «شرکت بیمه سامان» است. این بیمه شامل پوشش‌های همه خسارت هایی است که ممکن است به کنسول شما وارد آید: شکستگی، آبخوردگی و نفوذ مایعات، نوسانات برق و سوختن و سرقت. «بیمه من ۲۴» را می توانید به راحتی و به صورت آنلاین بخرید. به این صورت که مشخصات خود و دستگاه خود را وارد می کنید و بعد از پرداخت پول، بیمه نامه شما صادر می شود. بیمه نامه و ارائه خدمات پس از فروش کامل آن شامل ثبت و پیگیری خسارت، تعمیرات تخصصی یا تعویض دستگاه خسارت دیده ارائه می دهد. امکان خرید بیمه نامه به صورت نقد و انتخاب اقساط دلخواه امکان پذیر است.

بیمه PS4

پوشش های بیمه PS4، بیمه XBOX، بیمه موبایل، تبلت، لپ تاپ، کنسول بازی و ساعت هوشمند

-شکستگی بر اثر ضربه

-آبخوردگی و نفوذ مایعات

-نوسانات ولتاژ برق

-در صورت پرداخت کامل و تائید نهایی بیمه نامه: سرقت با شکست حرز

شرایط بهره مندی و استفاده از بیمه PS4، بیمه XBOX، بیمه موبایل، تبلت، لپ تاپ، کنسول بازی و ساعت هوشمند

  • مدت زمان پوشش بیمه نامه یک سال شمسی از زمان خرید و صدور آن است.
  • برای بهره مندی از پوشش کامل بیمه ای و همچنین فرانشیز تا ۳۵ درصد، ورود و ثبت اطلاعات کامل درخواست شده در سایت و دریافت «کد تائید شده رهگیری بیمه نامه» الزامی است.
  • جهت بهره مندی از حداکثر پوشش خسارت، پرداخت کامل و تائید نهایی بیمه نامه و همچنین در مورد بیمه نامه اقساطی و اپراتورها؛ پرداخت منظم بیمه نامه (پرداخت حق بیمه های سررسید شده روزانه) و ورود صحیح ارزش دستگاه زمان صدور و یا تکمیل مدارک آن الزامی است. در غیر این صورت به نسبت مبلغ پرداخت نشده بیمه نامه (مانده بدهکاری حق بیمه های سررسید شده روزانه) و اختلاف قیمت دستگاه با ارزش تحت پوشش (مشترکین اپراتورها و بسترهای خرید بیمه نامه به غیر از سایت «بیمه من ۲۴»؛ حداکثر پوشش اعلام شده در سرویس)، از خسارت پرداختی کسر خواهد شد.
  • درصورت درخواست تغییر و افزایش ارزش دستگاه، امکان خرید الحاقیه و افزایش پوشش بیمه ای میسر است.
  • در صورت لغو سرویس توسط مشترکین اپراتورها، بیمه نامه باطل و از درجه اعتبار ساقط خواهد شد.
  • در زمان وقوع خسارت حداکثر تا مدت ۵ روز کاری با ثبت خسارت در سایت مراتب را به شرکت پارس رسانه اطلاع دهید. (الزامی)
  • در زمان وقوع خسارت و تحویل دستگاه به مرکز خدمات (الزامی: ابتدا باید خسارت در سایت توسط مشتری ثبت شود)، ارائه بیمه نامه امضاء شده بیمه گذار، در صورت خرید از نماینده فروش: مهر و امضاء شده نماینده فروش و همچنین فرم امضاء شده بیمه گذار در صورت خرید از نماینده فروش: مهر و امضاء شده نماینده فروش به همراه فاکتور خرید، کارتن دستگاه و لوازم جانبی آن الزامی است. در غیر این صورت هزینه تعمیرات طبق تعرفه مصوب اتحادیه های مربوطه و فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
  • آثار ناشی از بازکردن دستگاه، دستکاری قطعات، تعمیر، ارتقاء و تغییر در قطعات و مشخصات دستگاه توسط مراکز و یا کارشناسان غیر از مرکز خدمات پارس رسانه، استفاده در محیط های آلوده و پر گرد و غبار، بکارگیری شارژر و آداپتورهای متفرقه، موجب ابطال بیمه نامه دستگاه مورد نظر خواهد شد و هزینه های آن طبق تعرفه مصوب اتحادیه های مربوطه و فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
  • ایرادات تحت پوشش گارانتی و ضمانت نامه دستگاه، اشکالات نرم افزاری، سیستم عامل و هرگونه عملیات و تغییرات نرم افزاری شامل ریکاوری، نصب درایور، ویروس یابی، بازیابی و کپی اطلاعات، عملیات روت کردن (root)، نصب و یا تغییر سیستم عامل و رام های اصلی به غیر رسمی، عمل قفل گشایی بر روی راه اندازی ها(Unlock-Bootloader )، به کارگیری نرم افزارهای کاربردی غیررسمی و یا آلودگی به ویروس، به دلیل اینکه موجب کاهش ضریب ایمنی دستگاه و افزایش امکان Brick شدن و از کارافتادن دستگاه می گردد، همچنین هر گونه صدمه مانند شکستگی صفحه نمایش و قاب پشت آن و یا اثرات هرگونه ضربه برروی دستگاه که هنگام انتقال و تحویل توسط پست، پیک، شرکت های حمل و نقل و… پدید آید، خارج از پوشش های بیمه نامه و یا موجب ابطال بیمه نامه خواهد شد و هزینه های آن طبق تعرفه مصوب اتحادیه های مربوطه و فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
  • مخدوش بودن بیمه نامه، شماره سریال و یا برچسب هولوگرام و سایر برچسب های دستگاه و بیمه، موجب ابطال بیمه نامه خواهد شد
  • لوازم جانبی و مصرفی (باتری، شارژر، کابل ها، سوکت و پورت ها) تحت پوشش بیمه نیست.
  • هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده مشتری است.
  • در صورت بهره مندی بیمه نامه از خدمات ویژه (VIP)؛ خدمات بیمه ای (تعمیر و تعویض قطعات) در محل مشتری انجام خواهد شد.
  • در شرایط خسارت تحت پوشش بیمه نامه، پارس رسانه فقط یکبار خسارت وارده را در طول مدت اعتبار بیمه نامه؛ برابر ارزش روز جایگزینی دستگاه و حداکثر تا میزان مبلغ مندرج در فاکتور خرید و همچنین ارزش بیمه نامه؛ پس از کسر فرانـشیز و استهلاک از طریق تعمیر دستگاه، تعــویض آن یا پرداخت نقدی جبران خواهد کرد.
  • در صورت بروز حادثه، دستگاه خسارت دیده تا حد امکان تعمیر خواهد شد و مرجع تشخیص دهنده تعمیر، تعویـض جزئی و تعویـض کـلی مرکز خدمات پارس رسانه و شرکتهای بیمه پارسیان، معل است.
  • در شرایط بروز حادثه حداقل زمان ارائه خدمات (تعمیر یا تعویض) و یا جبران خسارت حداقل ۱۵ روز کاری است.
  • در صورت تعویض کلی دستگاه، کارت گارانتی و یا ضمانت نامه و بیمه نامه دستگاه معیوب باطل و با درخواست مشتری با پرداخت هزینه مصوب شرکت، بیمه نامه جدید برای دستگاه صادر می گردد.
  • جهت بهره مندی از پوشش «نوسانات ولتاژ برق» پوشش گارانتی و همچنین زمان وقوع خسارت؛ ارائه تایید از شرکت گارانتی الزامی است.
  • استهلاک در کلیه موارد به صورت ماهانه ۲ درصد محاسبه خواهد شد.
  • زمان خسارت، مانده بدهی بیمه نامه مشترکین اپراتورها و بیمه نامه های اقساطی؛ از مبلغ پرداختی خسارت کسر خواهد شد.
  • حرز به معنی مانع می باشد و شکست حرز در واقع یعنی از بین برون مانع .شکست حرز عبارت است از از بین بردن مانعی در جهت رسید به هدفی و در بیمه سرقت با شکست حرز بدین معنی است که سارق برای ورود به منزل و انجام سرقت مانعی را از میان بردارد، مثلا درب، قفل یا پنجره را بشکند یا دیوار را خراب کند. بنابراین شکستن در بیمه به معنی متوسل شدن به زور است، یعنی سارق جهت ورود به محل دزدی به زور متوسل شود و مانعی را بردارد، مانند شکستن درب، باز کردن قفل با کلید قلابی، خراب کردن دیوار و یا ورود با تهدید و زور .اما اگر سرقت بصورت معمولی اتفاق بیفتد و شکست حرز محسوب نشود تحت این پوشش بیمه نامه قابل جبران نیست.
  • در صورت عدم مراجعه تمامی مشترکین به سایت و عدم تکمیل اطلاعات بیمه نامه، جدول محاسبه فرانشیز خسارات جزئی (خسارت زیر ۷۰% ارزش روز دستگاه)، بدون احتساب استهلاک به شرح زیر است:

مدت زمان عضویت کاربر و فرانشیز بیمه

مدت زمان عضویت کاربر فرانشیز (محاسبه بر اساس قیمت روز دستگاه جایگزین)
ماه اول ۶۵%
ماه دوم ۶۰%
ماه سوم ۵۵%
سه ماهه دوم و سوم (۶ ماه میانی) ۵۰%
سه ماهه آخر ۴۰%

 

  • جدول محاسبه فرانشیز خسارت کلی (خسارت بالای ۷۰% ارزش روز دستگاه )، بدون احتساب استهلاک به شرح زیر است:

 

مدت زمان عضویت کاربر فرانشیز (محاسبه بر اساس قیمت روز دستگاه جایگزین)
۳ ماه اول ۶۵%
سه ماهه دوم و سوم (۶ ماه میانی) ۶۰%
سه ماهه آخر ۵۵%

 

توجه: در صورت عدم ورود و ثبت اطلاعات کامل درخواست شده در سایت و عدم دریافت “کد تائید شده بیمه”؛ در صورت بروز خسارت، فرانشیز طبق جدول خسارت کلی و ۶۵% فرانشیز و حداکثر پوشش بیمه‌ای تا ارزش ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال (یک میلیون تومان ارزش دستگاه) محاسبه خواهد شد.

محاسبه قیمت بیمه دستگاه

برای اینکه هزینه بیمه دستگاه خود را بدانید، وارد اینجا شوید، بعد نوع دستگاه، مدل، قیمت خرید را وارد کنید و قیمت بیمه نامه را دریافت کنید. شما می توانید به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز خرید بیمه این بیمه نامه را برای دستگاه خود خریداری کنید. در مثالی که می بینید، برای یک پلی استیشن ۴ که با قیمت ۳ میلیون تومان خریداری شده، ۲۲ هزار و پانصد تومان هزینه بیمه نامه در می آید.

 

برچسب ها:
پیام بگذارید