پورتال بیمه دانا ؛ معرفی و راهنمای استفاده

پورتال بیمه دانا

نمایندگی بیمه دانا

نمایندگی های بیمه دانا در همه شهرستان های کشور وجود دارند. در حال حاضر بیمه دانا دارای ۵۹ شعبه اصلی در سراسر کشور، ۱۹۱۹ نمایندگی و ۲۱ شرکت نمایندگی بوده و به عنوان سومین شرکت بزرگ بیمه ای کشور معرفی گریده است.

شرکت بیمه دانا

شرکت بیمه دانا از سال ۱۳۵۳ با سرمایه گذاری بخش خصوصی مشغول به فعالیت گردید و بعد از ۵ سال، در سال ۱۳۵۸ به عنوان شرکت بیمه ملی اعلام شد. شرکت بیمه دانا پس از آن در سال ۱۳۶۰ به منظور ارزیابی سهام و تسویه ‌حساب با سهامداران داخلی و خارجی فعالیت خود را متوقف کرد. پس از آن در سال ۱۳۶۷ شرکت هایی که بیمه ملی شده بودند اعم از ( آریا، امید، پارس، توانا، تهران، حافظ، ساختمان و کار، شرق، ملی) با یکدیگر ادغام شده و تحت عنوان بیمه تخصصی در گروه بیمه اشخاص فعالیت خود را از سر گرفت. شرکت بیمه دانا تا سال ۱۳۷۵ تنها در شاخه درمان، عمر و حوادث فعالیت می کرد اما پس از آن با دیدن خروجی و بازده مثبت این بیمه نامه و فراهم کردن رضایت مردم توانست مجوز فعالیت در تمام شاخه های بیمه ای را کسب کند.

استعلام بیمه دانا

استعلام بیمه دانا از دیگر خدمات اینترنتی است که این شرکت بیمه ای عرضه کرده است. استعلام بیمه دانا زمینه های استعلام خودرو (کدملی، شماره پلاک، کد بیمه نامه)، استعلام بیمه عمر و پس انداز، استعلام بیمه درمان (کدملی سرپرست، سال تولد)، استعلام بیمه های مخابرات و… را شامل می شود.

پورتال بیمه دانا

پورتال بیمه دانا گامی دیگر جهت برقراری رفاه حال بیمه گذاران این شرکت بیمه ای است. پورتال بیمه دانا بدین منظور طراحی گردیده است تا مراجعه کنندگان بتوانند به صورت اینترنتی فرآیند زمانی و مبالغ مربوط به خسارات بیمه ای خود را مشاهده نمایند. با مراجعه به «سامانه دانایار» و وارد کردن کد ملی و استعلام بیمه می توانید تمامی اطلاعات قرارداد و بیمه نامه را همراه با خسارات مشاهده کنید.

راهنمای پورتال بیمه دانا

با مراجعه به پورتال بیمه دانا و انتخاب استعلام بیمه درمان به لینک زیر وارد می شوید.

http://www.dana-insurance.com/EstelamDarman

پس از وارد کردن کد ملی سرپرست (بیمه شده اصلی) و رمز عبور (سال تولد) وارد سامانه دانایار بیمه دانا می شوید و بعد از آن قراردادی را که مربوط به هر سال است را انتخاب کنید. با انتخاب هر تب (خسارت های پرداخت شده، خسارت های پاراکلینیکی، خسارت های بیمارستانی و …) می توانید از پرداخت هزینه های درمانی خود مطلع شوید.

راهنمای پورتال دانشگاه

http://portal.kmu.ac.ir/Default2.aspx?Id=9239

با مراجعه به پورتال دانشگاه و انتخاب بیمه تکمیلی به لینک زیر وارد می شوید.

پس از وارد کردن کد ملی سرپرست (بیمه شده اصلی) و رمز عبور (سال تولد) وارد سامانه دانایار بیمه دانا می شوید و بعد از آن قراردادی را که مربوط به هر سال است را انتخاب کنید. با انتخاب هر تب (خسارت های پرداخت شده، خسارت های پاراکلینیکی، خسارت های بیمارستانی و …) می توانید از پرداخت هزینه های درمانی خود مطلع شوید.

راهنمای سامانه رفاهی دانشگاه

http://takmili.kmu.ac.ir/UIL/Index.htm

با مراجعه به سامانه رفاهی دانشگاه و انتخاب بیمه تکمیلی و عمر به لینک زیر وارد می شوید.

با انتخاب دکمه پیگیری مطالبات بیمه دانا در پنل سمت راست صفحه وارد لینک زیر می شوید. پس از وارد کردن کد ملی سرپرست (بیمه شده اصلی) و رمز عبور (سال تولد) وارد سامانه دانایار بیمه دانا می شوید و بعد از آن قراردادی را که مربوط به هر سال است را انتخاب کنید. با انتخاب هر تب (خسارت های پرداخت شده، خسارت های پاراکلینیکی، خسارت های بیمارستانی و …) می توانید از پرداخت هزینه های درمانی خود مطلع شوید.

 

برچسب ها:
نظرات وبلاگ

سلام مشتری بیمه دانا هستم٠٠ چند روزه که برای پرداخت اقساط بیمه نامه عمری که در شرکت بیمه دانا دارم، به باجه رفسنجان نمایندگی رادمهر یزد مراجعه می کنم ولی فیش پرداخت صادر نمی کنند و همش امروز و فردا می کنند. شماره تماس دادن که خودم با دفتر شرکت صحبت کنم که مشکل رو حل کنند٠٠٠ تماس گرفتم ، به من گفتن که أشکال بدلیل وارد نشان شماره ملی أم بوده و گفته که الان وارد کردم و شما می توانید خودتان وارد پرتال مشتریان بشوید و شناسه پرداخت و مبلغ قسط رو ببینید و پرداخت رو انجام بدهید٠٠٠ بعد از این همه حیرونی ، حالا که اقدام می کنم نمی توانم وارد بشوم٠٠٠ پیغام می ده که ورود با این نام کاربری ممکن نیست٠٠٠ شما جای من باشید، چطور فکر می کنید و چکار می کنید٠٠٠ راهنمایی کنید چکار کنم.

سلام و درود جناب آقای علیرضامحمدی
از شما ممنونیم که مطلب ما رو خوندید. وبلاگ نویان مربوط به شرکت نویان و زیر نظر بیمه سامان فعالیت می کند. در این وبلاگ درباره موضوعات روز صنعت بیمه، طریقه کاربری از پرتال ها و پلتفرم های ارائه دهنده خدمات بیمه صحبت می کنیم و فقط خدمات محتوایی از قبیل پژوهش، نگارش مقاله و راهنمایی و اطلاع رسانی درباره بیمه نامه ها را انجام می دهیم. از اینکه شرکت بیمه دانا و پرتال بیمه دانا نسبت به نیازهای متقاضیان و کاربران و مشتریان خودش بی توجه است یا فرایند مورد نظر را به کیفیت مطلوب انجام نمی دهد، واقعا متاسفیم. پیشنهاد می کنم با شماره های پشتیبانی پرتال مشتریان بیمه دانا تماس بگیرید و مشکل را مطرح کنید. امیدواریم حل شود:
۰۲۱۸۸۸۰۶۸۹۵

۰۲۱۸۸۸۰۶۸۹۶

۰۲۱۸۸۸۰۶۸۸۹

۰۲۱۸۸۸۰۶۸۹۰

همچنین در این سایت هم می تونید فرم تماس را پر کنید:
https://www.dana-insurance.org/%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86

پیام بگذارید