ویژگی شرکت های موفق بیمه و اینشورتک ها

مدل های کسب و کار بیمه

شرکت‌‌های موفق اینشورتک ویژگی‌‌های مهم متمایز زیر را از خود نشان خواهند داد.

قابلیت پایداری: برای اینشورتک‌ها قدرت پایداری و توانایی ساخت مدل‌‌های کسب‌‌‌‌‌وکار پایدار بسیار مهم خواهد بود و محور طراحی راه‌‌‌حل‌‌‌هایی است که حفظ و رشد تقاضای بازار و سودآوری درازمدت را تولید می‌‌‌کند. توانمندی‌هایی که اینشورتک‌ها ارائه می‌دهند، می‌‌بایستی مقررات جدیدی که ممکن است پس از پیاده‌‌‌‌سازی گسترده لازم‌‌‌الاجرا شوند را در خود داشته باشند. توسعه‌‌‌پذیری برای شرکت‌‌های اینشورتک که در پی پاسخگویی به تقاضاهای اصلی بازار به‌وجود می‌آید بسیار حیاتی است. توانایی‌‌‌های یک مدل برای این‌‌‌که به صورت موفقیت‌‌آمیز توسعه یابد بستگی به میزان پیچیدگی عملیاتی آن دارد.

ارائه مدل‌های کارآمد و نوین کسب‌وکار بیمه نیازمند پاسخگویی به این سوالات است:

  • آیا مدل موردنظر به حد کافی برای پیاده‌‌‌‌سازی، مبسوط، سرراست و واضح است؟
  • آیا قابلیت سودآوری آن وقتی که در اندازه‌‌های توسعه‌‌‌یافته پیاده‌‌‌‌سازی شد ادامه خواهد داشت؟
  • آیا تمهیدات لازم دربارۀ مدیریت سرمایه در راه‌‌‌حل توسعه وجود دارد؟

امتیازات رقابتی استثنایی تعیین خواهد کرد که کدامیک از شرکت‌‌های اینشورتک در چشم‌انداز رقابتی آینده رشد خواهند کرد. بی‌تردید یک ارزش پیشنهادی نوآورانه و اصیل برای این کار لازم است. منبع دیگر چنین امتیاز رقابتی می‌‌‌تواند یک توانمندی بی‌مانند ثبت و ضبط دیجیتالی اطلاعات باشد که قادر باشد از طریق مهارت تجمیعی منحصربه‌‌فرد خود جادوی تحلیل‌های درآمدی را سریع‌‌ترو کارآمدتر انجام دهد. توانمندی ارائه اقتصادهای تخصصی تکنولوژی‌‌های نو از طریق توزیع هزینه بین چند بیمه‌گر، امتیاز دیگری است که به‌سختی قابل شکست خواهد بود.

توانمندی‌های اکوسیستم بیمه، با رشد تعداد مدل‌‌های کسب‌وکار اهمیت فزاینده‌ای خواهد یافت.

شرکت‌‌های اینشورتکی که مدل آن‌ها برای یکپارچه شدن آسان‌تر طراحی شده‌اند یک امتیاز خواهند داشت. بنابر این در طراحی راه‌‌‌حل باید امکان یکپارچه شدن با پلتفرم‌‌های باز را به عنوان خط مقدم حفظ کرد. ارائه مدل‌های مبتنی بر راه‌‎حل-به‌عنوان -یک-خدمت به همین اندازه ارزش دارند. به‌طور مشابه توانمندی شخصی‌سازی راه‌‌‌حل‌ها برای بیمه‌گرهای مختلف، یک ارزش پیشنهادی متقاعدکننده خواهد بود. همین که شرکت‌‌های اینشورتک به آزمودن بازار ادامه می‌‌‌دهند، یک رویکرد مبتنی بر مقبولیت است. زمانی که صحبت از پیش‌بینی تغییر نیازهای مشتری، پیشرفت تکنولوژی و نیز تطبیق با شرایط جدید، یا توسعه نمونه راه‌‌‌حل‌ها براساس تقاضا و فرصت‌‌های بازار است، توانایی دسترسی بیشتر و پایداری به معنای واقعی خود را نشان می‌دهد.

برچسب ها:
پیام بگذارید