چند نکته درباره فروش بیمه برای نمایندگی های فروش

فروش بیمه نامه

فروش بیمه با فروش هر کالای دیگری فرق دارد. بیمه یکی از گران ترین خریدهایی است که مردم به خاطرش پول پرداخت می کنند. با فروش بیمه نامه، در واقع دارید ایده ، اعتماد و قول را به فروش می رسانید. این یک چالش بزرگ است که اکثر نمایندگی های فروش بیمه در ۲ سال اول شروع به فعالیت، این شغل را ترک می کنند و بسیاری از نمایندگی های بیمه از اینکه کارمندان فروش بی تجربه استخدام کنند ابا دارند. در این مقاله قصد داریم چند استراتژی برای فروش بهتر بیمه نامه را به شما معرفی کنیم.

فروش بیمه نامه یا فروش اعتبار؟

هر بیمه گر موفقی باید انرژی قابل توجهی را صرف مارکتینگ و فروش کند. فعالیتی که برای بسیاری از شرکت های بیمه به هیچ عنوان ساده نیست؛ به طوری که حتی نهادهای کارآزموده فروش بیمه نیز همواره باید به فکر بهبود مهارت ها و شکار فرصت های بهتر برای فروش باشد. این مقاله جزئیاتی از چند استراتژی فروش بیمه را ارائه می دهد که می تواند برای شرکت های بیمه ارزشمند باشد.

پیش از اقدام برای فروش درباره مشتریان بیشتر اطلاعات کسب کنید

هنگامی که اطلاعات تماس مشتری را به عنوان یک فرصت جدید فروش دریافت می کنید، مطمئنا اولین هدف این است که کارفرمایان را درگیر کنید. اما رویکرد موثرتری نیز وجود دارد. اینکه ارتباط اولیه با مشتری را با ارائه رایگان دانش یا ارزش افزوده و به اشتراک گذاری اطلاعات به صورت رایگان شکل دهید. وقتی به طور منظم اطلاعات ارزشمندی را به مشتریان ارائه کنید، آن ها راحت تر درخواست های واقعی خود را به شما ابراز می کنند؛ درخواست ها نیاز هایی که حاضرند برای آن ها هزینه پرداخت کنند.

در شبکه های اجتماعی فعال باشید

شبکه های اجتماعی، برای نمایندگی های بیمه، مسیرهای فوق العاده ای برای دستیابی به اهداف استراتژیک فروش هستند. با به اشتراک گذاشتن رایگان دانش و راهنمایی های ارزشمند که مزایای آن برای کارفرمایان شما سودمند است، شما یک استراتژی بازاریابی ورودی قدرتمند را برای به دست آوردن منافع بیشتری در نتورک خود ایجاد می کنید.

راه های متفاوت بودن را پیدا کنید

هر کارمند یا مدیر فروشی می داند که «تمایز» بخش مهمی از بازی فروش است و این برای کارگزاران بیمه نیز اهمیت بیشتری دارد. بسیاری از کارفرمایان بیمه، نمایندگی های بیمه را به عنوان جایی برای «مبادله» می بینند، و خرید بیشتر بر اساس قیمت است. بهترین راه برای فتح یک چشم انداز و رسیدن به اهداف کارگزار خود، این است که نشان دهید که چیزی شگفت انگیز برای ارائه دارید.

مقاله مرتبط:

شرایط و مقررات اخذ نمایندگی بیمه

 

منبع: go.dynamiscorp

برچسب ها:
پیام بگذارید