مقایسه پوشش‌ها و سقف تعهدات بیمه‌ مسافرتی سامان و پاسارگاد و پارسیان

  • صفحه اصلی
  • بیمه
  • مقایسه پوشش‌ها و سقف تعهدات بیمه‌ مسافرتی سامان و پاسارگاد و پارسیان

اگر مطالب بلاگ ما را مطالعه کرده باشید، متوجه شده‌اید که قبل‌تر به اهمیت بیمه مسافرتی و ذکر پوشش‌های مرسوم در آن پرداختیم. در این قسمت لازم می‌دانم سه شرکت بیمه‌گری که سهم بازار خوبی در زمینه بیمه مسافرتی دارند را معرفی کرده و تحلیلی در مورد شرایط پذیرش و سقف تعهدات آن‌ها داشته باشم.

شرکت بیمه پارسیان

قبول هزینه‌های درمان و بستری خارج از کشور
به این صورت که هنگام بروز حادثه برای بیمه‌شده، در خارج از کشور بیمه‌گر با کمک شرکت «SOS» هزینه‌های متعهد شده در بیمه‌مسافرتی را که در خصوص بستری، جراحی ، معاینات پزشکی و دارو است، تا سقف متعهد شده، تقبل خواهد نمود.
گروه امداد رسان یا همان شرکت «SOS» در طول مدت زمان درمان، بر آن نظارت داشته و با پزشکان و مراکز درمانی هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد.
فرانشیز در نظر گرفته شده، (به استثنای صدمات حاد و یا بستری شدن بیشتر از ۲۴ ساعت در بیمارستان ) ۲۵ یورو در هر بار خسارت است.
بیمه‌شده با توجه به منطقه سفر، یکی از دو مورد
کلیه کشورهای جهان
یا
کلیه کشورها به جز آمریکا، کانادا، ژاپن و استرالیا
را می‌تواند انتخاب کند و تا سقف ۵۰،۰۰۰ یورو برای هزینه‌های درمان خود تحت پوشش قرار گیرد.
بعد از خرید بیمه‌مسافرتی بیمه‌گر متعهد می‌شود در صورت بروز حادثه یا بیماری ناگهانی بیمه‌شده ، با همکاری شرکت امداد رسان، نسبت به انتقال وی به یک بیمارستان یا مراکز درمانی مجهز و یا بازگرداندن او به کشور محل سکونت اقدام کند.
با توجه به موقعیت یا وخامت حال بیمه‌گذار، گروه پزشکی حاضر در محل، در مورد نحوه درمان مصدوم و یا جابجایی او با آمبولانس تصمیم خواهند گرفت.

شرکت بیمه پاسارگاد

در مورد شرکت بیمه پاسارگاد ابتدا به ذکر تعهدات این شرکت در بیمه مسافرتی می‌پردازم، در جدول زیر پوشش‌های عادی بیمه مسافرتی پاسارگاد را تا سقف ۵۰۰۰۰ یورو آورده شده‌اند.

 

شرکت بیمه سامان

از آن‌جایی که خدمات بیمه مسافرتی سامان در چند زمینه متفاوت است من ترجیح میدهم کلیه پوشش‌ها را به صورت جدولی با توضیحات کامل به همراه سقف قیمت‌ها برای شما عنوان کنم. یکی از امکانات بسیار منحصر به‌فرد بیمه مسافرتی سامان امکان پرداخت خسارت درمحل خسارت است
لازم به ذکر است که در جدول زیر سقف تعهدات در طرح طلایی ۵۰۰۰۰ یورو و در طرح نقره‌ای ۳۰۰۰۰ یورو می‌باشد.

 

 

 

 

 

در زمان بروز خسارت چطور عمل کنیم؟
در صورت دسترسی ارسال اطلاعات تماس بیمه‌شده و اطلاعات تماس مرکز پزشکی که به آن مراجعه شده است.
درصورت تمایل بیمه‌شدگان به پرداخت هزینه‌ها در محل خسارت به توصیه بیمه سامان در تلگرام به شماره ۹۸۹۳۶۶۳۹۳۹۹۰+ یا ۹۸۹۳۳۲۰۴۱۸۰+ پیام دهید.
تماس با شماره‌های قید شده روی بیمه‌نامه‌های مسافرتی ۰۰۹۸۸۹۳۰۲۳۰۲ ویا ۰۰۹۶۱۴۵۴۸۳۵۶ و یا ارسال ایمیل به آدرس ma.mahbobi @ samaninsurance.ir
در صورتی‌که تمایل به پرداخت هزینه‌ها در ایران داشته باشید، اصل گزارش پزشکی و اصل فاکتورهای هزینه را به ستاد بیمه سامان در تهران تحویل دهید. بعد از تایید و اعلام خسارت طی مدت ۱۰ الی دو هفته خسارت‌دیده هزینه‌ها را دریافت خواهد کرد.

منبع : سایت‌های بیمه سامان و بیمه پارسیان و پاسارگاد

برچسب ها:
پیام بگذارید